[update:]
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Gloriëtte + update
Collapse
X
-
-
Re: Gloriëtte
heeft wel iets maar probeer dit eens opnieuw met een groothoek zodat de bomen niet zo op elkaar gedrukt worden.Albums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
-
Ik heb meer last dat na de dreef er plots brutaal een andere sfeer verschijnt die de realiteit overtreft, twee verschillen zaken dus en ook het gebouw verdiend om recht te staan, denk ik.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtde compo heeft wel wat - maar de kleur van die luikjes ziet er toch wel heel vreemd uit
Peter
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y550-L01 met Tapatalkvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtIk heb meer last dat na de dreef er plots brutaal een andere sfeer verschijnt die de realiteit overtreft, twee verschillen zaken dus en ook het gebouw verdiend om recht te staan, denk ik.
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y550-L01 met Tapatalkvriendelijke groeten, Sien
Comment
-
-
Ik vind de dreef mooi tot het einde van de bomenrij. Gloriette staat inderdaad een klein beetje scheef en op het einde van de dreef is er plots een andere sfeer (zoals Raymond al zei) en die overgang is wel heel hard. Op mijn monitor lijkt het een rechthoek waarop een andere bewerking is toegepast. Als je de belichting in die "rechthoek" zou kunnen corrigeren dan heb je, mijns inziens, een mooie foto.Last edited by philitalia; 13 oktober 2017, 21:04.Mvg Philip
Comment
-
Vind 'm zeker niet verkeerd met nog enigszins wat bijschaven, tips zijn hierboven al gegeven
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtVind 'm zeker niet verkeerd met nog enigszins wat bijschaven, tips zijn hierboven al gegeven
grts
Siegvriendelijke groeten, Sien
Comment
Comment