(op vraag een maatje groter gepost)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mist in Toscane
Collapse
X
-
-
Re: Mist in Toscane
Mag die alsjeblieft groter??
Want wat ik nu zie wil ik echt graag op 1024 bewonderen, mist, laagjes...Ziet er mooi uit..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
-
Inderdaad graag groter posten want dit is zeer de moeite waard denk ik dan
Mooi met die laagjes en een hele knappe beeldopbouw
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Voor mij heel raar om te bekijken, voel me op woelige baren doch nu te land. Ik weet dat er daar aardbevingen zijn, is dit de aarde in voorbereiding (ben gene slimme hé) ?
Heel raar landschap en daardoor opvallend boeiend.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Zeker heel mooi, met de mist die zorgt dat er een aangename diepte optreedt door het opduiken van de mooie helling aan de rechterkant.
De foto ziet er bijna uit als een schilderijtje. De min of meer aanwezige onscherpte versterkt dat idee.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
zalig momentje vast gelegd !mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Bedankt voor de grote versie!!
Deze mooie foto verdient het om groter te bekijken..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Typisch Toscaans tafereel. Ik vind dit zeer mooi en herkenbaar - alleen lijkt (op mijn monitor) de mist een beetje te blauw. Toch mooi hoorMvg Philip
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtVoor mij heel raar om te bekijken, voel me op woelige baren doch nu te land. Ik weet dat er daar aardbevingen zijn, is dit de aarde in voorbereiding (ben gene slimme hé) ?
Heel raar landschap en daardoor opvallend boeiend.
Comment
Comment