Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Het lichtend pad + verbetering?
Collapse
X
-
-
Re: Het lichtend pad
Voor mij is dit het verkeerde pad. Sorry, maar de bewerking vind ik helemaal niet mooiMvg Philip
-
Oorspronkelijk geplaatst door philitalia Bekijk berichtVoor mij is dit het verkeerde pad. Sorry, maar de bewerking vind ik helemaal niet mooivriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
De bomen vind ik nog wel best mooi - hebben iets feeëriek , maar het gras en het licht op het einde van het pad is voor mij te "straf"Mvg Philip
Comment
-
Voor mij is deze bewerking ook wat minder geslaagd Sien...Terwijl het denk ik een mooie foto is..Compo en lijnenspel zijn mooi.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Het idee is goed, maar ik vind het ook niet geslaagd.
De bomen vind ik wel wat hebben, maar dat gras...hierin ga ik mee met philitalia.
mvgnikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtVoor mij is deze bewerking ook wat minder geslaagd Sien...Terwijl het denk ik een mooie foto is..Compo en lijnenspel zijn mooi.
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Ik vind de bewerking eigenlijk niet mis, maar ik denk dat deze foto er niet voor geschikt is met dat lichte stuk midden in de foto. Moest je dat eens proberen met een foto van verder in het bos waar niet zoveel licht is dan zou dat best kunnen meevallen. Verder zou ik de foto klein beetje rechttrekken naar links.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door philitalia Bekijk berichtDe bomen vind ik nog wel best mooi - hebben iets feeëriek , maar het gras en het licht op het einde van het pad is voor mij te "straf"Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtVoor mij is deze bewerking ook wat minder geslaagd Sien...Terwijl het denk ik een mooie foto is..Compo en lijnenspel zijn mooi.Oorspronkelijk geplaatst door jeevanhoof Bekijk berichtHet idee is goed, maar ik vind het ook niet geslaagd.
De bomen vind ik wel wat hebben, maar dat gras...hierin ga ik mee met philitalia.
mvgOorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtZo denk ik er ook over, op zich waarschijnlijk al een mooie opname
grts
SiegOorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk berichtIk vind de bewerking eigenlijk niet mis, maar ik denk dat deze foto er niet voor geschikt is met dat lichte stuk midden in de foto. Moest je dat eens proberen met een foto van verder in het bos waar niet zoveel licht is dan zou dat best kunnen meevallen. Verder zou ik de foto klein beetje rechttrekken naar links.Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtGoesting is koop, zeggen ze en waarom dus niet proberen. Ik vind het geheel niet zo best geslaagd en dan voornamelijk het gras(?) tussen de bomen.vriendelijke groeten, Sien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk berichtIk vind de bewerking eigenlijk niet mis, maar ik denk dat deze foto er niet voor geschikt is met dat lichte stuk midden in de foto. Moest je dat eens proberen met een foto van verder in het bos waar niet zoveel licht is dan zou dat best kunnen meevallen. Verder zou ik de foto klein beetje rechttrekken naar links.vriendelijke groeten, Sien
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtis dit beter?
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Comment
-
Update echt pakken beter hoor..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
Comment