Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik vind de bewerking eigenlijk niet mis, maar ik denk dat deze foto er niet voor geschikt is met dat lichte stuk midden in de foto. Moest je dat eens proberen met een foto van verder in het bos waar niet zoveel licht is dan zou dat best kunnen meevallen. Verder zou ik de foto klein beetje rechttrekken naar links.
Zo denk ik er ook over, op zich waarschijnlijk al een mooie opname
grts
Sieg
Oorspronkelijk geplaatst door evelynvanckyBekijk bericht
Ik vind de bewerking eigenlijk niet mis, maar ik denk dat deze foto er niet voor geschikt is met dat lichte stuk midden in de foto. Moest je dat eens proberen met een foto van verder in het bos waar niet zoveel licht is dan zou dat best kunnen meevallen. Verder zou ik de foto klein beetje rechttrekken naar links.
Oorspronkelijk geplaatst door evelynvanckyBekijk bericht
is dit beter?
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment