Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Donan Castle - In the spotlights
Collapse
X
-
[Showcase] Donan Castle - In the spotlights
Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, JohanLabels: Geen
-
-
Re: Donan Castle - In the spotlights
Prachtig Johan, je hebt de belichting hier heel goed onder controle gehouden
De mooie laaghangende wolken dragen dan ook nog eens bij aan de sfeer, heel knap.
Deze had, denk ik, ook wel heel knap geweest met een hele lange sluitertijd, ik denk dat je op die manier een mooie zachte reflectie had gekregen
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
-
Vooral het contrast van het mooie oranje licht tov het overige grijsblauwe is erg mooi..Het kasteel spat er echt uit hier..Erg mooi..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Prachtige compo en kleurencombinatie!
Comment
-
super !mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
-
Door mijn inzendingsdrift was ik bijna vergeten om jullie te bedanken voor de mooie reactie.
@ Sieg : Omdat ik mijn 70-300 meer gebruik, heb ik vrij snel na de Schotland trip een verloopring, daarvoor besteld.
Dus ik kon toen nog geen L.E maken met die lens. Was zeker een optie geweest.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Prachtig contrast tussen de warme belichting van het kasteel en de grijze achtergrond. Je foto's worden mooier en mooier...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk berichtPrachtig contrast tussen de warme belichting van het kasteel en de grijze achtergrond. Je foto's worden mooier en mooier...
PS Ook met het laatste zinnetje van Dynax7d ben ik akkoord .
Comment
Comment