Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Landschap is niet alleen voor je, maar ook achter je. Ene top is de Point Percée, op de achtergrond het Mont Blanc massief
(ook op deze foto een groot blauwverschil tussen firefox en chrome)
En heb hier nu, op dit beeld zitten verspringen tussen - chrome, edge, firefox en safari en... ik zie echt geen verschil.
groeten Eric
Bij mij is er in Chrome een zeer onnatuurlijke blauwe bokaalwaas. Volgende week niet thuis, zal daarna toch eens goed moeten naar de instellingen kijken.
Ben blij dat ie precies wel in de smaak valt. De vier was eerst een andere, maar die is geschrapt. Alle negen kandidaten eens geprint, en nu zijn ze dus nog met acht... Maar, wie weet... ben wel niet thuis, maar zal waarschijnlijk nu en dan eentje los laten. Ze staan klaar.
Ik was vorige week trouwens van plan om de tocht nog eens te doen, maar het weer was fundamenteel anders, en dus een andere mooie tocht gedaan. Ne mensch moet zich met iet bezighouden hè.
Hele mooie uitsnede gemaakt van dit prachtige landschap...Het gekozen formaat vind ik hier heel sterk overkomen...Mooie opbouwende reeks tot nu toe hoor..
Comment