Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Vertel Geert, je maakt me benieuwd. Als het beter kan, hoor ik het graag
't is maar een suggestie hé. :
de lijn van de afsluiting en het groene veld loopt (door de glooiing ) niet door , en stopt aan de eerste coulisse en creëert daardoor ( naar mijn gevoel) geen extra diepte ( de ploegsporen of zaairijen wel).
denk dat de foto sterker zou zijn zonder het groene gedeelte. ( maar 't is dan wel geen lapjeslandschap meer natuurlijk.)
niet dat dat beter is, 't is maar een gedacht van een leek.
nu wordt mijn aandacht getrokken door de lijnen naar de T, waar er niets is en pas daarna kijk je verder naar het prachtige landschap met z'n mooi licht & mooie laagjes.
Dat mooie landschap heb je goed vastgelegd doch de kleuren vind ik wat eigenaardig overkomen.
Ok het verschil in de lucht is redelijk nadrukkelijk aanwezig, heb je mss een filter gebruikt ?
Het licht speelt hier een hele belangrijke rol in deze mooie foto..Het mooie strijklicht versterkt de laagjes en lapjes behoorlijk...Erg mooi..
Het blauw in de lucht oogt inderdaad wat vreemd. Heb hem eens ingeladen, en er ligt een kleine blauw/groen zweem over de foto.
Heb het op deze manier eens even gecorrigeerd, en zelfs het landschap krijgt er nog mooiere kleuren door...Zeker de moeite eens te proberen.
Dat mooie landschap heb je goed vastgelegd doch de kleuren vind ik wat eigenaardig overkomen.
Ok het verschil in de lucht is redelijk nadrukkelijk aanwezig, heb je mss een filter gebruikt ?
grts
Sieg
Ja een grijsverloopfilter, de kleuren heb ik verder niet bewerkt. Ik probeer Jos zijn tip en post een update.
Bedankt mensen
Comment