Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Donan Castle

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Donan Castle

Ja dit was echt weer zo'n magnifiek momentje...De regen achter het kasteel zorgde hier voor zo'n mooi diffuus effect, kan me herinneren dat het ook niet lang duurde voor we die zelf ook boven ons hadden hangen..
    Maar schitterend hoe het kasteel zo mooi loskomt hier..
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

Comment

[QUOTE=
      Om jullie, en vooral om Raymond lekker te maken, s'avonds ging de verlichting aan. Die foto foto staat in de wachtrij voor BD.
      @ Raymond : Je snapt dat ik je wat plaag, maar als je ooit die kant gaat, laat het gerust weten hoor. Het volledige programma opsturen (Glencoe e.o. + Skye) zal geen moeite zijn.[/QUOTE]
      Johan, het doet deugd als men eens (goed) kan lachen, het leven is soms al moeilijk genoeg Dank voor het aanbod doch vrees dat ik Schotland niet meer zal bezoeken, de fysiek neemt af en de ouderdom laat zich voelen, niettegenstaande heb ik onlangs in Tirol nog een serieuze klim moeten leveren die me in feite totaal verraste want anders had ik er niet aan begonnen (jaren terug geen probleem).
      Aan het gebruik van een telé had ik niet gedacht maar nu is dit duidelijk en daardoor realiseer je dergelijke opnames en berg ik mijn opmerking desbetreffend in de kast !
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Uiteraard een super foto.

Maar voor iemand die technisch zo een fantastische perfectionist is, zit er toch wel een halo rond de rechterkant van het kasteel en de brug. Misschien dat daardoor het verschil tussen kasteel en achtergrond te bruusk is ?
        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

daarjuist was ik op mijn tablet aan het kijken, en was de imperfectie iets duidelijker. Op mijn goed scherm is het effect inderdaad minder opvallend maar wel nog aanwezig. (sorry)
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

Knap !
            Ik vind het wel schots aanvoelen en ik zag het nog niet dikwijls uit deze hoek
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Working...
            X