Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Prachtig zicht door de compo. Fijne kleuren ook. Zelfs de fotograaf ging op een sterk punt zitten.
Jammer dat het aan de rechterkant wat is dichtgelopen. Maar ik meen er nog tekening in te zien zitten, dus als je misschien vanaf de raw...............
Mooi landschap laat je hier weer zien Jaap en de fotograaf erbij is hier een meerwaarde
Rechtse deel zou je inderdaad nog wat de schaduwen kunnen optrekken, ik zie nog detail maar het mocht wat meer zijn
Toch unieke locaties die jij bezoekt lijkt me
Prachtig zicht door de compo. Fijne kleuren ook. Zelfs de fotograaf ging op een sterk punt zitten. Jammer dat het aan de rechterkant wat is dichtgelopen. Maar ik meen er nog tekening in te zien zitten, dus als je misschien vanaf de raw...............
Inderdaad het enige minpuntje in deze, maar wellicht valt dit nog te corrigeren.
Mij stoort de schaduw minder dan bij mijn voorgangers wat je ook kan merken in mijn foto's Prima compo en glad water dus waarschijnlijk stroomafwaarts. Goed kleur en diepte
allemaal bedankt voor de fijne (opbouwende) commentaren, ik zal proberen straks een update te doen maar ik moet eerst een aantal foto's doen voor de nieuwe website.
Comment