Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Achtertuin- update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Achtertuin- update

Wel, ik vind de eerste veel mooier :
    heeft iets van de sfeer van de zeventiende eeuwse Nederlandse natuurschilders. : een schilderijtje dus.

De update is veel natuurlijker ; maar ( bijna letterlijk) zoals ik ook zie als ik in m'n achtertuin kijk ( en dan zie ik dat boompje op de rand van m'n hof dat niet wil groeien waarschijnlijk omdat die verdomde koeien er steeds zitten aan te kauwen.)

Geef mij maar het schilderijtje ( probeer eens met een dikke vette kader ( en een paar koeien minder ))

grten, Geert.

ps: vind dat kadertje met die schaduw en naam wel mooi, hoe maak je dat ?
    Last edited by geert62; 5 oktober 2017, 20:30.

Comment

De up is stukken beter, natuurlijker, wat niet wil zeggen dat je niet mag experimenteren. Een HDR heeft een functie die werd ontworpen om contrasten te overbruggen vooral toepasselijk bij gebouwen met verschil tussen binnen en buiten - of toch zo iets ongeveer - anderen kunnen dat waarschijnlijk beter en duidelijker vertellen.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Landelijk sfeertje.

HDR en landschapsfotografie, dat is een mode die gelukkig wat voorbij is, denk ik.
        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

De update is echt vele malen beter Freddy...De automatische HDR functie in PS kan best goed werken, maar ik heb zelf toch liever de 100% controle hierover.

Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
          Landelijk sfeertje.

HDR en landschapsfotografie, dat is een mode die gelukkig wat voorbij is, denk ik.
          Is maar wat je verstaat onder HDR Pieter..Kan je zeggen dat 80% van mijn geposte foto's hier een vorm van HDR zijn...Echter blend ik dit zelf met layermasks in photoshop.
          Mits je dit goed doet krijg je echt een hele realistische natuurgetrouwe weergave...Maar ik denk dat jij meer de echte HDR look foto's bedoelt..In urban word het nog steeds wel toegepast.
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

Comment

Working...
          X