Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Gesloten lucht + update
Collapse
X
-
-
Re: Gesloten lucht
Je gebruikt hier een gezegde uit een bepaalde streek en dat is al bijzonder voor de foto (en de maker). Scherpte is op het randje maar gezien de sfeer in combinatie met de lucht stoort het me niet zo erg, het kan ook bewust toegepast zijn door de maker !Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtIk heb weer de indruk dat deze niet scherp is Sien.
Benieuwd wat anderen er van vinden... ben ik nu echt alleen die dit meent te zien ???Mvg Philip
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door philitalia Bekijk berichtNee nee, je bent niet de enige.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
ik veronderstel dat de onderste de update is, Sien ?
mij lijkt die wat oververscherpt, je kan dat zien aan de witte lijntjes die langs de randjes lopen.
met de wolkenlucht is ook iets verkeerd gelopen, me dunkt. Beetje paarsig.
De spreuk ken ik niet, maar de titel klopt wel heel leuk met de foto zelf.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
-
Het idee en titel zijn mooi gevonden, Sien.
Nog even de puntjes op de i zetten, maar dat hebben mijn voorgangers al gemeld.
Misschien heb ik het mis, maar meer omhoog richten, zou nog beter voor foto en titel gewerkt hebben.?Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Als een opname niet echt scherp is Sien dan krijg je 'm meestal in nabewerking ook niet meer goed
In ieder geval leuke titel, goed gevonden
Trouwens wel veel kleurverschil tussen de originele en de up
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
Comment