Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik vind hem heel knap ,ik weet niet of je hier wat meer punch aan toegevoegd hebt ,maar ik heb zeker al dergelijke fel gekleurde luchten gezien ,waarbij ik zelf de saturatie naar omlaag hebt gedraaid om dat het niet geloofwaardig overkwam ,dus ik vermoed dat het miss wel echt zou kunnen zijn ,ik vind het vooral mooi met het brugje die juist openstaat en de spiegel erbij ,knap
ik vind hem heel knap ,ik weet niet of je hier wat meer punch aan toegevoegd hebt ,maar ik heb zeker al dergelijke fel gekleurde luchten gezien ,waarbij ik zelf de saturatie naar omlaag hebt gedraaid om dat het niet geloofwaardig overkwam ,dus ik vermoed dat het miss wel echt zou kunnen zijn ,ik vind het vooral mooi met het brugje die juist openstaat en de spiegel erbij ,knap
Hier valt me iets interessant op Patrick, daarom deze bijkomende reactie. Je hebt al dergelijke luchten meegemaakt en sommige foto's van je getuigen dit en je hebt de saturatie bijgewerkt omdat het anders ongeloofwaardig zou overkomen ! Nogmaals : Er zijn onnoemlijk verschillende soorten luchten in kleur en licht, waarom moeten deze dan gemanipuleerd worden - waarom aanvaardt men nu eens niet luchten zoals ze zijn ... ik begrijp dat niet
In feite is dit een algemene reactie en niet op de persoon zelf (bopatje) doch vond ik dit een goede voorzet om op te reageren.
Hier valt me iets interessant op Patrick, daarom deze bijkomende reactie. Je hebt al dergelijke luchten meegemaakt en sommige foto's van je getuigen dit en je hebt de saturatie bijgewerkt omdat het anders ongeloofwaardig zou overkomen ! Nogmaals : Er zijn onnoemlijk verschillende soorten luchten in kleur en licht, waarom moeten deze dan gemanipuleerd worden - waarom aanvaardt men nu eens niet luchten zoals ze zijn ... ik begrijp dat niet
In feite is dit een algemene reactie en niet op de persoon zelf (bopatje) doch vond ik dit een goede voorzet om op te reageren.
dat klopt Raymond ,ik heb niet gezegd dat TP dit moet doen ik zeg alleen dat ik het wel al heb gedaan omdat ik dergelijke reacties dan verwacht ,van" hier is teveel saturatie gebruikt " ik heb idd al luchten meegemaakt waarvan ik het zelf met moeite kon geloven ,de natuur is werkelijk onwaarschijnlijk soms ,gelukkig maar
Foto is genomen en bewerkt met als drijfveer een fine-art edit aan de plaat te geven, de kleuren zijn dus wel wat versterkt. De intense kleurschakeringen in de lucht, daar is de edit op gebouwd.
Overigens heb ik diverse keren zonsondergangen gezien met intensere kleuren dan deze plaat. Enkel had ik toen niet de beschikking tot het fraaie landschap van Kinderdijk...
Comment