Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Proficiat Freddy voor je moed (11 km is niet niets), ik stond gisteren eventjes op dezelfde plaats, maar dan op zoek naar de visarend (maar niet gevonden).
Net plaatje.
Fraai doorzicht en lekkere kleuren Bewegen is heel belangrijk voor de gezondheid, zelf ben ik begeleider van wandelaars in het project "Elke Stap Telt"
Erg mooi de struiken hier als natuurlijk kader gebruikt, het licht valt ook mooi hier...Knap beeld Freddy..
Moet wel Philip volgen betreft de halo's, iets is er niet helemaal goed gegaan met de blend of HDR.
Mooi beeld, maar behalve de verscherping is er toch zeer duidelijk een witte lijn zichtbaar langs de bomen en horizon
Vandaag ff geprobeerd om die Halo weg te halen .......twee manieren geprobeerd via ps ....eentje met selectie en canvas vergroten 101 % en eentje met selectie en nieuwe tss laag met clone stamp gaf me niet echt een super resultaat maar is wel een goeie oefening ...
Heel mooi doorkijkje, maar de coulissewerking is echt om jaloers op te worden. Je ziet zelfs diepteverschil tussen de bomen links en rechts.
Tip : Probeer eens een maskertje te maken op basis van helderheid of kleur. ( vriend google kan veel voor je doen)
Erg mooi de struiken hier als natuurlijk kader gebruikt, het licht valt ook mooi hier...Knap beeld Freddy..
Moet wel Philip volgen betreft de halo's, iets is er niet helemaal goed gegaan met de blend of HDR.
Heb je al meermaals gehad hé Freddy, heel eigenaardig want voor de rest is dit wel een geslaagde opname
Comment