Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Laurel & Hardy had ook nog gekunnen ...
Mooie opname Pieter met nog voldoende detail in de donkere delen, de pastelkleuren in de achtergrond passen er heel goed bij
Volledig uit men comfortzone maar wel genieten van dit beeld ...heerlijk om naar te kijken en zelfs wel in te kaderen....
Ga verder niks schrijven omdat ik er te weinig van ken....genieten doe ik wel...
Droevige vochte sfeer maken deze foto met een interessante tweeling tot een emotionele foto, dus het woord 'mooi' gebruik ik hier bewust niet. Ik zou dit beeld nog een heel verhaal meegeven, doe dit niet maar betekent wel dat ik deze foto fantastisch vind Spijtig van de blur
Inderdaad een speciaal duo, deze twee bomen, goed opgemerkt.
En in deze weersomstandigheden met de bomen als silhouet tegen de mistige achtergrond doch met schemerlucht, levert het u een uitermate knap beeld op.
niets mis met de foto ,integendeel op alle vlakken heel knap genomen ,maar het onderwerp spreekt mij iets minder aan , maar de uitvoering is prima
bedankt voor de nagekomen berichtjes.
en tja, patrick, ik zal je moeten teleurstellen, bomen fotograferen is nu eenmaal één van mijn absolute top-liefhebberijen. Alvast mijn excuses voor nog komende dergelijke foto's... :-))
en tja, patrick, ik zal je moeten teleurstellen, bomen fotograferen is nu eenmaal één van mijn absolute top-liefhebberijen. Alvast mijn excuses voor nog komende dergelijke foto's... :-))
Doe maar gerust je ding Pieter, het zou saai zijn moest iedereen hetzelfde fotograferen hè [emoji12]
Comment