Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Molse meren

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Molse meren

Bij de "Molse meren" begint de herfst haar intrede te doen, of was het de ondergaande zon?
    Misschien wel beiden.
    Dit is een beeld van een van de zoveel verscholen meren.
    De oevers ervan zijn zo dicht begroeit waardoor ze soms zeer moeilijk te benaderen zijn.
    Dit is echt de wilde natuur, geen mens in de verre omtrek te bespeuren maar een paradijs voor de watervogels.

Update zonder ss vlekje.

Bedankt voor het kijken.
    Last edited by Red Falcon; 28 september 2017, 13:28.

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Re: Molse meren

Prachtige locatie lijkt me dat te zijn Luc, zou me daar ook wel amuseren
    Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat de opname toch redelijk scheef staat als ik kijk naar de reflecties, helt af naar links
    Handtekening nog eentje van vroeger ?

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Mooie rustige foto. Kan het zijn dat er in het midden bovenaan nog een sensorvlekje zit?
      https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

Comment

Mooi, heb ook wel de indruk dat die naar links helt.
        groeten Eric

Comment

Bedankt voor de commentaren.
          Er zit inderdaad een sensor vlekje in, ik had het gezien maar vergeten weg te klonen.
          Ik heb ook de indruk dat de foto schuin staat en het waterpas op mijn statief stond ........ waterpas.
          Maar er komen er nog van dat meer, dat zijn trouwens allemaal meertjes ontstaan door ontginning van het witte zand.
          Iedereen weet dat dit zand verscheept word per boot naar de glasfabrieken, vandaar dat we hier in de streek kanalen hebben bij de vleet en dus ook "meren".

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
          Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

De kempen in en rond Mol is een schitterende natuurstreek, weet ik nog van uit mijn montenbaajktijd.

Mooie foto van een onderwerp dat makkelijk lijkt, totdat je er iets van wil maken. Goed gelukt, de kleurzetting doet me wat aan een schilderijtje denken. mooi !
            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

Absoluut een mooie plaat, met veel diepte door de struiken/bomen aan de zijkant mee te nemen.
              De waterplantjes geven ook een mooi balans t.o.v. de lucht.
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

knap Luc , mooi deze prachtige natuur weergegeven ,ook goed gezien om die blaadjes vooraan als inleiding te gebruiken

Comment

Knap natuurlijk ogend beeld van dit mooie meertje..De herfstkleurtjes lijken bij jullie al wat door te komen...Mooi..
                  Zou hem toch wel wat naar rechts draaien.
                  Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                  MIJN WEBSITE

Comment

Voor mij ook geen onbekend terrein, helemaal niet zover af zelfs ...mooie opname al heb ik ook de indruk dat ie afloopt naar links (zal dus gezichtsbedrog zijn ?)

Groetjes
                    Freddy
                    https://fredor2.wixsite.com/my-site

Comment

Deze foto doet al sterk denken aan de herfst en dit door de sfeer die je hierin hebt bepaald. Persoonlijk zag ik liever een beetje meer helderheid.
                      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Mooi plaatje van een idyllisch plekje.
                        Helt wel naar links.

Comment

Knappe foto met mooie kleuren , komt toch het beste uit op zwarte achtergrond vind ik .

MVG

Comment

Knap met die blaadjes vooraan in beeld !
                            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Working...
                            X