Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Hagelbollensteenslag
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Hagelbollensteenslag
Hmm, om eerlijk te zijn Raymond is deze opname niet zo m'n ding
De structuren van de rotsen zijn wel mooi en het harde contrast aldaar past er ook wel bij, doch het (voor mij) te felle tegenlicht doet het 'm niet
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Een specialleke alweer Raymond, wat bevreemdende foto al vind ik dat net fijn aan foto's. Het eerste wat ik dacht was 'Picknick day at hanging rock ' (de film) maar dan in de sneeuw . Het harde contrast tussen wit en zwart maakt wel dat het zwart sterk is dichtgelopen is wat een beetje spijtig is.
Comment
-
Ik vind dit wel wat hebben. Het tegenlicht is inderdaad wel fel, maar hier stoort mij het niet echt. Qua beeld dacht ik eerder aan een Western.Mvg Philip
Comment
-
ik word toch wat verblind. Maar mischien was dat je bedoeling ?mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
-
Ik mikte in feite op die speciale sfeer in tegenlicht. Nu kan je zoals Iegienie zegt er verblind door raken : En zo verdoezel je dan de fouten Iedere kijker en vooral schrijver een oprechte dank.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Het felle licht laat ons inderdaad even knijpen met de ogen. Maar wat zie we dan ? Stevige contrasten.
Een mooie nabootsing van de werkelijkheid.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Hier een beetje dezelfde gedachte...Het felle tegenlicht vraagt direct alle aandacht, maar dan als je wat langer kijkt zijn de contrasten toch wel erg mooi..De witte hagel/sneeuw versterkt dit enorm..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtHier een beetje dezelfde gedachte...Het felle tegenlicht vraagt direct alle aandacht, maar dan als je wat langer kijkt zijn de contrasten toch wel erg mooi..De witte hagel/sneeuw versterkt dit enorm..
Jos, Johan, Peter en bopatje, dank voor jullie reactie.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
Comment