Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Een paradijsje
Collapse
X
-
[Showcase] Een paradijsje
Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITELabels: Geen
-
-
Re: Een paradijsje
Het eerste licht dat de bergen streelt doet hier wonderen, echt heel mooi
Tevens een prachtige locatie wederom
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Prachtig licht hier en de locatie zeer de moeite waard. De waterval in de achtergrond goed meegenomen.
Comment
-
Een oase van rust. Zoals eerder gezegd maakt het lichtspel de foto bijzonder. Heel mooi gedaan.Mvg Philip
Comment
-
-
ik blijf toch wat op mijn honger zitten, jos.
Op één of andere manier wordt mijn oog naar de onderkant van de bomen getrokken, en daar zie ik eigenlijk niet echt iets. Ook de bovenkant van de linkerboom gaat verloren in het bos dat er achter ligt.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
-
Dit magische moment zit voor eeuwig in mijn herinnering. Hier hadden we totaal niet op gerekend. Want er stond nl. een stevige bries.
Gelukkig stonden we daar in de luwte van gigantische rhododendrons, waardoor we een prachtig spiegeltje kregen.
Zo'n lichtmoment is dan natuurlijk helemaal fantastisch. Schitterende foto.
Mocht je voor vanonder nog een ½ cm'tje ergens hebben liggen, zou de foto helemaal compleet maken.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Iedereen bedankt voor alle fijne reacties..
het 1/2 cm'tje heb ik helaas niet meer.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
prachtig licht... ik ken de plaats niet maar gevoelsmatig denk ik dat een stap naar links of rechts nog een mooier beeld had gegeven....de boom is nu nogal prominent aanwezig.nikon coolpix s9100
Comment
Comment