Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Voor mij is deze zeker scherp genoeg, mooie natuurlijk ogende opname
Goed gekozen compo en op het juiste moment met dat bootje in beeld, dat geeft de grootte goed weer
Zeker een mooie hoor..Scherpte lijkt mij ook niks mis mee te zijn.
Compo mooi met de bergkammen links en rechts vanuit de hoeken...Lijkt me een mooi plekje om een middagje te vertoeven..
mooi postkaartje van een vakantiestreek. het groenblauwe in het meer lijkt er wat over, maar met gletcherwater kan je nu eenmaal alle kanten uit.
De kleur van het water is daar zo Pieter, zelfs nog groener, afhankelijk vanwaar je het meer fotografeert en de lichtomstandigheden ! Echt een interessante omgeving en mooi vastgelegd
Zoals Raymond zei is de kleur daar echt zo groen.
Jammer genoeg moet je er tegenwoordig wel vroeg genoeg aankomen of er is geen parkeerplaats meer. Het plaatsje is dankzij een serie op de Italiaanse tv de laatste jaren een enorme publiekstrekker geworden.
Zeker een fraaie panoweergave van het landschap.
Ik denk dat niet zo zeer de kleur een "dingetje" is, maar meer de hardheid, waardoor er net iets teveel glans op het water zit ?
mooie foto en goede opbouw ,ik denk die onscherpte waar in het begin is van gesproken ,komt waarschijnlijk door iets teveel te verscherpen (dan krijgt men terug een onscherp gevoel al toont het wel ietsje anders ) althans dit is wat ik hier aanvoel ,ik zou de verscherping iets temperen ,voor de rest knap
Comment