Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
mijn D750 had een defect : de spiegel (en/of sluiter?) zat wat geblokkeerd. Maar dat is netjes hersteld geweest door Nikon Frankrijk, zelfs onder garantie. Ik las ondertussen wel dat de D750 op vlak van "duurzaamheid", geen totaal toptoestel is. Wat betreft prestaties ben ik er zelf wild van.
Ben nog niet op die toren geweest, maar staat één dezer wel op het programma. Moet mooi panorama geven over het meer van genève en de stad zelf. Wel druk in het weekend.
Meer hoeft dat niet te zijn he...Mist, mooi licht en dan het zachte silhouet van een bergmassief...Erg mooi..
Overgang van onder naar boven donker naar licht idd knap..
Erg mooi !
De overgang helemaal onderaan naar inktzwart, vind ik wat... eh... onwerkelijk ?!
Groet, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Potverdorie, had ook een foto met dergelijke inhoud en sfeer op het lanceerplatform staan, heb bij het aftellen onmiddellijk afgeblazen - komt later wel !
Deze is toch super prachtig, alleen bewondering en genieten zonder verdere commentaar
Geen gradueel filter toegevoegd hoor. Heeft te maken met de schaduw aan de voet van die eerste bergrug.
Fijne commentaren zijn fijn (sic). Dank. Nu gaan slapen en morgen misschien volgende foto in de terrassaga ? Vorige paar ochtenden waren niks noppes noegaboln.
Comment