Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Oneindige ruimte
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Oneindige ruimte
ja, lap.
(al lijkt me er een vreemd minuscuul foutje op te treden in de rechterbovenhoek van je kader, daar is dat randje net iets smaller me dunkt. raar)mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
-
Mooi minimalistisch beeld Kurt, de heel zachte omzetting maakt de opname
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Omdat ik minimalime een heel mooi vorm van fotografie vind, zit ik veel in dit soort boeken/bladen te lezen.
Die van jou kunnen daar zo in geplaatst worden, Kurt. Weer een heel mooie.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Prachtig hier de leegte vast gelegd...Simplistisch mooi met fijne afwerking..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtOmdat ik minimalime een heel mooi vorm van fotografie vind, zit ik veel in dit soort boeken/bladen te lezen.
Die van jou kunnen daar zo in geplaatst worden, Kurt. Weer een heel mooie.
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtheel mooi en ook een stijl die ik graag zie ,zeker als hij is uitgevoerd zoals deze , knap werk
Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk berichtja, lap.
(al lijkt me er een vreemd minuscuul foutje op te treden in de rechterbovenhoek van je kader, daar is dat randje net iets smaller me dunkt. raar)
Comment
Comment