Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lady of Glendalough

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] lady of Glendalough

dit meisje stond er samen met haar vriendin om foto's te maken
    ze wou juist uit het water gaan
    en ik heb haar gevraagd of ik ook een foto van haar mocht maken
    je ze ging voor mij terug het water in
    een enkele foto heb ik kunnen maken
    omdat haar vriendin zo enthousiast reageerde op de gemaakte foto kwam ze uit het water
    heb har maar niet meer gevraagd om terug in het water te gaan staan

sized_P1280896.jpg2 by Liliane Buntinx, on Flickr
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Re: lady of Glendalough

Technisch alles in orde en ook een mooie compo met veel diepte.
    Het meisje staat ook op een sterk punt in die compo. Alleen ben ik - naar mijn persoonlijke mening - niet zeker of ze wel echt een toegevoegde waarde aan de foto biedt...
    Misschien heeft ze wel een toegevoegde waarde in een zwart-witomzetting indien die omzetting de nodige dramatiek met zich meebrengt.
    Het is alleszins het proberen waard.

Mvg.,
    Smets84.

Edit:
    Ik heb de foto ingeladen en vluchtig en ruw bewerkt om een idee te geven.
    Klik op deze link voor de 1ste zwart-witversie

Klik op deze link voor de zwart-wit vierkante versie

Deze bewerking is vluchtig, snel en ruw en het resultaat is uiteraard niet afgewerkt.
    Indien je de link graag verwijderd zou hebben of je bent niet te vinden voor zwart-wit, laat dat weten en ik verwijder alles zo snel mogelijk. Geen enkel probleem.

Mvg.,
    Smets84.
    Last edited by Smets84; 20 september 2017, 00:56.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Smets84 Bekijk bericht
      Het meisje staat ook op een sterk punt in die compo. Alleen ben ik - naar mijn persoonlijke mening - niet zeker of ze wel echt een toegevoegde waarde aan de foto biedt...
      Misschien heeft ze wel een toegevoegde waarde in een zwart-witomzetting indien die omzetting de nodige dramatiek met zich meebrengt.

Mvg.,
      Smets84.
      Ook mijn idee, het landschap is op zich al prachtig en nu is het wat twijfelen tussen het meisje in de voorgrond en het mooie landschap.

grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Ik vind het toch zeker wat hebben hoor...Wat ik vooral goed vind is dat door de kledingstyle van het meisje je er een beetje een verhaal bij kunt verzinnen...Althans bij mij toch..
        Het is weer eens iets anders in de reeks..

De zwart-wit versie vind ik ook wel sterk..
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

Comment

Aha, nu weet ik het verhaal. Niet zo mooi als mijn fantasie, maar dat maakt niet uit. (was overigens een nette fantasie, hoor)
          Ook ik vind dat de dame toch zeker een meerwaarde heeft. Denk ze maar eens weg. Dan blijven er alleen aan weerskanten wat stenen over, waardoor we niet weten waar we moeten beginnen te kijken.
          De dame vormt zelfs een soort van driehoek met de stenen. Maar leuk om over na te denken en over te discussiëren. Het landschap is overigens ook top.
          De link met de z/w versie is erg mooi !
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

hier is hij ,ik had hem al eerder gezien ,en vond hem meteen al prachtig ,voor mij is het meisje een sterke meerwaarde , net of ik de gedachten zou willen raden van dat meisje ,knap

Comment

Prachtige foto Liliane. Het meisje vind ik ook een grote meerwaarde. Ik moet zeggen dat de zwart wit versie van smets84 me nog ietsje meer aanspreekt. Wel de gewone versie niet de vierkante.
              Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
              Groeten
              Kurt

Comment

Door de aanwezigheid van het meisje kun je er wel zelf een verhaal bij verzinnen. Alleszins een mooi foto.
                Mvg Philip

Comment

allen bedankt voor jullie toffe reacties

Oorspronkelijk geplaatst door Smets84 Bekijk bericht

Mvg.,
                  Smets84.

Edit:
                  Ik heb de foto ingeladen en vluchtig en ruw bewerkt om een idee te geven.
                  Klik op deze link voor de 1ste zwart-witversie

Klik op deze link voor de zwart-wit vierkante versie

Deze bewerking is vluchtig, snel en ruw en het resultaat is uiteraard niet afgewerkt.
                  Indien je de link graag verwijderd zou hebben of je bent niet te vinden voor zwart-wit, laat dat weten en ik verwijder alles zo snel mogelijk. Geen enkel probleem.

Mvg.,
                  Smets84.
                  dit is inderdaad een heel ander beeld
                  al zullen jullie intussen wel al ondervonden hebben dat ik niet zo voor Z/W te vinden ben.
                  maar ik ga het toch ook eens proberen om te zetten
                  Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                  Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Working...
                  X