Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Mooi en het paadje leidt je naar iets wat waarschijnlijk nog mooier is
De mist/wolken zijn mss iets te nadrukkelijk aanwezig en verbergen daardoor ook wel het machtige gebergte dat nog net wat zichtbaar is
Sfeer was aanwezig wat steeds interessant is. Het wit van de mist rechtsboven kan je terugschroeven naar wat meer grijs wat deze foto ten goede zou komen naar mijn idee.
Mooi die optrekkende mist, die net een mooie berghelling laat zien. De kracht van de foto, zit m.i. in datgene wat we niet zien, maar eigenlijk nieuwsgierig zijn.
Het paadje loopt ook mooi naar ? Maar ik heb wel het gevoel dat we het begin van het paadje "op geduwd" worden. Ik denk als het paadje wat lager en meer naar de hoek was gesitueerd, dat we makkelijk in zouden stappen.
Misschien had een zachtere afwerking beter bij het weer gepast ?
Sfeer was aanwezig wat steeds interessant is. Het wit van de mist rechtsboven kan je terugschroeven naar wat meer grijs wat deze foto ten goede zou komen naar mijn idee.
Licht aangepaste versie geplaatst. De voorgrond een beetje zachter gemaakt.
Ik ben wel mee met de commentaar ivm het wit, maar we zaten daar nu eenmaal tussen mooie laaghangende witte wolkjes en zelfs met wat grijzer maken is er geen structuur zichtbaar - dus ik heb het dan maar zo gelaten.
ook ik ga voor de update. tof he, hoe je door de "druk" van de commentaren hier, je foto beter kan maken.
alhoewel ik een grote fan ben van negatieve ruimte, moet ik toegeven dat ze me hier niet helemaal bekoort. misschien had je een vorklift moeten mee nemen, zodat je wat hoger kwam te staan, en iets naar rechts, en de twee boompjes dus wat lager in beeld en wat dichter bij de rest zouden gekomen zijn zodat je wat minder van die negative space zou hebben ? ik denk dat het de integratie van de boompjes met de rest is die net iets magie mist. (mist, wat een woord om te gebruiken in deze foto). te veel twee aparte foto's. FWIW, uiteraard.
Ivm de ruimte kon ik niet meer hoger of naar rechts. Ik stond op het balkon van de kamer van ons hotelletje - om jullie maar even jaloers te maken
Normaal gezien ga ik voor de meer natuurlijke bewerking, maar af en toe probeer ik zo eens iets anders en dat pakt niet altijd goed uit
Al doende leert men en alle commentaar dat daartoe bijdraagt is zeer zeker welkom !
Comment