Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Neist Point
Collapse
X
-
[Showcase] Neist Point
Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITELabels: Geen
-
-
Re: Neist Point
Deze bekende locatie heb je dan toch prachtig weten vast te leggen Jos
Enne als het niet de juiste kleuren in de lucht waren dan heb je nog een heel goede reden om nog eens terug te gaan hé ;-)
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Ik sta verwondert wat een mooie foto het is geworden. En zeker knap om met zoveel wind, toch nog een strakke plaat te kunnen maken.
Ook een compo dat staat als een huis. Wat mij vooral opvalt zijn de mooie structuren in de rotsen.
De sluitertijd in deze omstandigheden is absoluut een goede keuze geweest.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Vind je het plezant om de mensen jaloers te maken ?
Ik weet niet meer wat ik moet schrijven behalve : Wederom knappe foto !Mvg Philip
Comment
-
Knappe foto Jos. Compo goed gekozen!
(ik weet niet precies hoe het komt maar ergens is er een gevoel dat de foto iets te zacht is, door het contrast, sluitertijd, ik weet het niet .....)
Comment
-
-
Bedankt voor de mooie lovende comments..
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtEnne als het niet de juiste kleuren in de lucht waren dan heb je nog een heel goede reden om nog eens terug te gaan hé ;-)
Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk bericht(ik weet niet precies hoe het komt maar ergens is er een gevoel dat de foto iets te zacht is, door het contrast, sluitertijd, ik weet het niet .....)Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
grijs of niet
een prachtige opname van deze bekende plekGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
mooie versie van deze inderdaad reeds bekende plek.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Patrick, Liliane en Pieter...Jullie ook bedankt voor de fijne reacties..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Comment