Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Vind ze allebei prachtig maar voor mij persoonlijk verkies ik een meer opgelichte versie.
ik had getwijfeld maar heb gekozen om mijn foto weer te geven zoals ik terplaatse heb ervaren ,het gevoel van nacht en alleen de streling van het maanlicht ,zelf kon ik geen details in de schaduwpartijen zien
De schaduwen zou ik ook niet oplichten zenne, alleen in levels de slider rechts meer naar links zodat de golven oplichten. Het is kwestie van smaak hé maar ik vind de golven te mooi en imo verdienen ze meer licht.
Prachtige en voor mij originele fotografie (hier heb je geen stopper voor nodig ). Ook al is er niet veel kleur, Ik denk dat kleur hier essentieel is. ben benieuwd naar het volgende....
ik had getwijfeld maar heb gekozen om mijn foto weer te geven zoals ik terplaatse heb ervaren ,het gevoel van nacht en alleen de streling van het maanlicht ,zelf kon ik geen details in de schaduwpartijen zien
Ik denk dat je de juiste hebt gemaakt. Mooi gedaan !
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment