Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mooi uitkijkpunt
Collapse
X
-
[Showcase] Mooi uitkijkpunt
Last edited by jvdk; 24 september 2017, 16:24.Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
Our English website: www.kaichitravel.com
Breng eens een bezoekje aan Siberie!Labels: Geen
-
-
Re: Mooi uitkijkpunt
Prachtig landschap hoor Jaap
Er kan inderdaad nog wel wat werk aan gedaan worden aan deze opname
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
zo update geplaatst, is dit beter?Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
Breng eens een bezoekje aan Siberie!
Comment
-
Upje is heel mooi geworden, foto verdient het zeker om wat groter te kunnen bekijken. Prachtig landschap daar.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jvdk Bekijk berichtzo update geplaatst, is dit beter?Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Inderdaad beter nu Jaap en het doorklikken naar de grote versie is echt de moeite om te doen !
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Echt een geweldig mooi landschap..En ook heel mooi in beeld gebracht..Update kijkt inderdaad veel beter..
De jeep laat de grootsheid heel goed overkomen.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
update is inderdaad beter van kleur
mooi landschapGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
bedankt voor jullie reacties, weer een schuifje extra ontdekt in photoshop om de foto's beter te maken dank zij jullie!Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
Comment
-
-
de update is inderdaad beter, al vind ik de schaduw van de wolk nu een beetje te prominent.
je inleiding fascineert me : is de plaats door een aardbeving of zo lager geworden ?mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk berichtde update is inderdaad beter, al vind ik de schaduw van de wolk nu een beetje te prominent.
je inleiding fascineert me : is de plaats door een aardbeving of zo lager geworden ?
Dit punt is 2706 meter, dit jaar zijn we boven de 2800 meter geweest op een andere locatie.Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
Comment
-
:-) :-)mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
voor de liefhebbers nog eentje zonder schaduw van de wolk geplaatstWil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
Comment
Comment