Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zonsondergang, Vir (Kroatie)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Zonsondergang, Vir (Kroatie)

Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk bericht
    Voor mij toch maar het origineel hoor of iets tussen de twee maar zeker niet de update.
    Is ook de foto die me het meest boeit, zalig zoet genieten en mag voor een keer in LE als artistiek onderdeel
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Moeilijk voor ons, dus behalve de eerste (of je moet het zo zelf willen) kan het update 1 of 2 zijn.
      Inderdaad op naar de volgende.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

ik ga voor je laatste up ,mooi gedaan

Comment

je laatste update is zekerde beste van de drie
          Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
          Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

eigenlijk ga ik voor de bootleg versie van Johan. sorry.
            wel een ferm beeld, uiteraard.
            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

Nogmaals bedankt voor de verdere reacties.

We zijn sinds gisteren weer thuis...

En nu ik de beelden bekijk op mijn gewone scherm zien de beelden er toch wel wat anders uit, de 2 updates zien er niet helemaal uit zoals ik ze op de laptop zag. Nu zie ik bij de updates op de rotsen overal 'vlekken' met verschillende tinten die er eigenlijk niet horen. Nu ja ben al blij dat het beeld op zich niet slecht is, de afwerking daar is nog wat werk aan . Met tijd en ervaring zal dat wel beteren, hoop ik.

In het vervolg zal de laptop enkel nog dienen om de beelden over te zetten, de afwerking zal moeten wachten tot we weer thuis zijn.

Groeten Eric
              groeten Eric

Comment

Working...
              X