voor onze website zit ik wat foto's van onze reizen te bewerken en deze foto vind ik toch wel aardig.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
steppe in Siberie
Collapse
X
-
[Showcase] steppe in Siberie
Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
Our English website: www.kaichitravel.com
Breng eens een bezoekje aan Siberie!Labels: Geen
-
-
Re: steppe in Siberie
Prachtig landschap Jaap en mooi in beeld gebracht
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Comment
-
Mooi landschap, waarvan de structuren van het landschap heel mooi uit komen.
Ik denk dat het blauw iets teveel overheerst, door het blauw bovenin, maar ook door de donkere delen van de wolken. (die gewoonlijk toch meestal grijzig zijn)Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtPrachtig landschap Jaap en mooi in beeld gebracht
grts
Sieg
Comment
-
Mijn eerste indruk was .. een beetje leeg, geen blikvangertje ... maar efkes laten inwerken gebied mij te zeggen dat ik het zo erg mooi vind, het is een en al blikvanger waar mijn blik een tijdje kan in rondwarenbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
Schitterend desolaat landscap...Vind dit erg mooi..
Het blauw kan ik me ook wel in vinden, net wat te.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Geeft de desolate sfeer goed weer. Het is goed zoals het is, maar waarschijnlijk zijn er ook nog andere 'geldige' varianten mogelijk. Bv. eventueel wat minder hemel om de bergen in de bovenste helft van het beeld te laten opstijgen. Of rechts bijsnijden zodat het zijvallei niet in het midden van het beeld ligt.
Comment
-
Bedankt voor alle commentaren.
hoogte is ergens tussen de 1900 en 2000 meter.
klopt dat de lucht daar behoorlijk anders is, de luchtvochtigheid is ook beduidend minderWil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
Breng eens een bezoekje aan Siberie!
Comment
-
-
de opname heeft imho wat te leiden onder het 1024px formaat. Op groter formaat is ze waarschijnlijk een pak imposanter, het lege leeg zal er beter tot uiting komen. En dan idd. misschien nog in 16:9 formaat. zo een meter of 4 op 2,25 groot ? mmm...mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk berichtEn dan idd. misschien nog in 16:9 formaat. zo een meter of 4 op 2,25 groot ? mmm...
dat zou wel heel gaaf zijn om de foto zo groot te zienWil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
Breng eens een bezoekje aan Siberie!
Comment
Comment