Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Clash
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Clash
leuke l.e., eens niet alleen van stromend water.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Mooie zachte opname geworden door de lange sluitertijd, knap gedaan
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
super mooie opname
de lucht spreekt me enorm aanGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
De lucht vind ik echt spectaculair mooi...Mooi het effect dat de bovenste wolken veel sneller bewegen dan de onderste...Heel mooi totaalbeeld..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Dromerige, mooie plaat. Heb je de beweging in de wolken extra geaccentueerd via software?
Comment
-
Knap! Denk dat die wolken die sneller bewegen meer vliegtuigsporen bevatten, die verdwijnen sneller en geven soms al een LE effect zonder filter. Komt door de wind aan de kust.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk berichtKnap! Denk dat die wolken die sneller bewegen meer vliegtuigsporen bevatten, die verdwijnen sneller en geven soms al een LE effect zonder filter. Komt door de wind aan de kust.
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtAls je met een UWA zulke opnames maakt krijg je toch altijd dit effect Evelyn, de wolken die het dichtst bij de camera zijn lijken sneller te bewegen als degene die veraf zijn
grts
Sieg
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk berichtDromerige, mooie plaat. Heb je de beweging in de wolken extra geaccentueerd via software?
Comment
Comment