Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Naast de weg naar Staffin Beach
Collapse
X
-
[Showcase] Naast de weg naar Staffin Beach
Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, JohanLabels: Geen
-
-
Re: Naast de weg naar Staffin Beach
Alle lijnen wijzen naar 1 punt en daar gaat een sterk aanzuigende kracht van uit. Mooie rustige foto.
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtAlle lijnen wijzen naar 1 punt en daar gaat een sterk aanzuigende kracht van uit. Mooie rustige foto.Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Ook weer dezelfde mooie diepte verkregen Johan zoals in de vorige
En toch vond ik die vorige met de weg erop nog iets sterker
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
mooie lijnen, mooi licht, mooie compo.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk berichtmooie lijnen, mooi licht, mooie compo.Mvg Philip
Comment
-
-
Zelf de wolkjes helpen hier mee in de al knappe compo...Ook hier weer knap licht, en de steen mooi voorgrondsobject..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtZelf de wolkjes helpen hier mee in de al knappe compo...Ook hier weer knap licht, en de steen mooi voorgrondsobject..
Knappe foto
Comment
Comment