Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Persoonlijk zie ik ook liever enkel die overweldigende natuur maar toch vind ik deze opname ook wel geslaagd
Het bouwwerk van de mens dat enorm afsteekt tegen het imposante bouwwerk van moeder natuur
Ik denk dat er nog wel meer gaan komen van deze machtige omgeving...De kabelbaan is niet het meest fotogenieke onderwerp...Zie liever net als je vorige pracht foto die in de HOF staat puur natuur in dit soort omgevingen.
Wel weer mooi verder hoor, mooi die toefjes wolken rondom die imposante bergtoppen..
heb ook zo een paar foto's in de pijplijn zitten, fantastische natuur, verprutst door menselijke aanwezigheid. Iets dat elke rechtgeaarde bergliefhebber doet huiveren. Maar als je dan de huiver in beeld kan brengen, dan heb je toesj.
En dit is hier imho ook het geval, al had ik misschien liever een wat meer groothoekopname gewenst hier, of de mekanik iets kleiner/minder prominent in beeld. een gedacht...
Dank voor de tips. Ik had misschien inderdaad wat teveel van de foto weggesneden, vandaar de update. Het verschil is niet echt heel groot, maar toch voldoende om een ander beeld te hebben.
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment