Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Ik vind deze beter dan je vorige, iets minder hard door de langere sluitertijd. Toch denk ik dat er meer uit de locatie te halen moet zijn. Mijn persoonlijk gevoel is dat je te dicht op je onderwerp zit. Zo een groot voorwerp zou ik meer in de omgeving plaatsen met bijvoorbeeld wat rotsen in de voorgrond om de diepte te vergroten
Mooi met die langere sluitertijd, ik kan Kurt wel volgen
Grote onderwerpen doe het in het algemeen beter als ze in een weidere omgeving worden geplaatst
Bedankt voor de reacties Kurt en Sieg voor de reacties.
Probleem daar is dat wanneer je achteruit gaat de kustlijn omhoog gaat. Het was dus eerst naar beneden klauteren om die foto te kunnen nemen. Als je hoger staat heb je die doorkijk niet meer zoals nu.
Als ik daar nog eens voorbij kom een dezer bij laag tij en het licht en de lucht zit goed probeer ik eens wat verderop naar rechts te klauteren over de rotsen in zee. Daar heb je waarschijnlijk een zicht op de gehele structuur van deze rotsen.
grts,
Raf.
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment