Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
voor mij is die net iets te blauw zelf de bergen ogen blauw
voor de rest een mooie opname
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Vierkant voor landschappen ben ik ook al jaren mee bezig geweest en voor sommige opnames kan dit wel zoals hier
Aangezien je sowieso van het natuurlijke afwijkt door de kleuren en het formaat vind ik het blauw wel kunnen
Dat blauwe lijkt me een artistieke keuze van de maker en vind dit in deze presentatie geslaagd. Door het 'onnatuurlijke' zou de foto zeker passen onder "stilleven&abstract" doch dat is afhankelijk van het reglement en de toepassing en controle er op !
Heb er hier ook zo eentje in vraag geplaatst en jij doet het direct ! Nogmaals, kan deze foto waarderen in z'n genre
Hartelijk bedankt voor de heel fijne reacties
De blauwe kleur was heel fel aanwezig, de bergen oogden naar het blauw door de damp die er ging , zo kwam het idee om het nog een heel klein beetje te versterken
@ G.R. ik heb met de gedachte gespeeld om de foto in abstract/stilleven te plaatsen en zeker omdat het meer mijn
vaste stek is maar vond het toch hem eerder naar landschap neigen vandaar.
Groetjes Katrien
Groetjes Katrien Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham
Comment