Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nog maar een Teutje
Collapse
X
-
-
Re: Nog maar een Teutje
dat is een mooie Frans en met het zonlicht goed onder controlenikon coolpix s9100
-
Bakken met sfeer in deze foto....Prachtig moment en foto Frans..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Schitterende opname Frans met heel mooie kleuren
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
knap Frans
zal het weer eens in het oog moeten houden op mijn vrije dagen,het is immer niet ver hier vandaanGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
ah, toch nog. vind dit toch wel de mooiste van de laatste teut foto's die we hier hebben zien passeren. Alles mooi onder controle !mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
-
Men kan hier moeilijk de sfeer ontwijken, gedurfd met dat sterke tegenlicht met prachtig resultaat
Die witte vlek op 't water lijkt erg op een witte zwaan maar had deze toch weggepoetst of zoiets.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Alweer een mooie Teut met een prima compo opbouw
Comment
-
Ochtendlijke sfeer mooi weergegeven Frans. Onderaan kan er in principe nog een centimetertje af, dat verlegt de aandacht net iets hoger op het water en de mistige sfeer.
Comment
-
Comment