Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi vastgelegd hoor en zeer zachte gepaste omzetting
Waar is dit Nathan ?
grts
Sieg
is één mijn lievelingsplekjes (voor de zonsopgang) ....vijver tussen Corn en Brengues in de Lot / Frankrijk....is nu afgesloten wegens natuurgevoelig gebied...er zitten zeldzame rivierkreeftjes die blijkbaar god en klein pierke kwamen vangen...voor deze ben ik 's nachts er toch opgegaan....natuurlijk dikke donker...sta ik eventjes te genieten van geluid en sfeer....staat plots een soort bewaker op 1m van mij niets gezien door de duisternis en niets gehoord door de overweldigende natuurgeluiden....kreeg bijna hartinfarct...maar na een praatje en die kerel zijn gemeenschappelijke interesse in fotografie was het in orde :-)
Sorry, ik had duidelijker moeten zijn.
Ik bedoelde naar onder en boven.
ik begrijp wat je bedoeld maar deze panorama is geen uitsnede, het is een samengesteld beeld waarbij ik vooral de vorm (ik zie er een reuzevis in :-) van de bergrug met zijn reflectie wil/wou benadrukken....is geen panorama volgens de regeltjes maar zo worden er mijn inziens al veel gemaakt :-)
Ben eigenlijk wel heel benieuwd ook naar de kleurenversie...Zeker gezien deze genomen is ' s nachts tijdens volle maan....Nu lijkt het gewoon een mooie foto tijdens daglicht.
Ben eigenlijk wel heel benieuwd ook naar de kleurenversie...Zeker gezien deze genomen is ' s nachts tijdens volle maan....Nu lijkt het gewoon een mooie foto tijdens daglicht.
De kleurenversie is ook fraai, maar in de z/w dit net iets meer detail.
We zitten nog steeds op een andere golflengte. Indien in de tas aanwezig, had meer groothoek een iets hoger beeld doen ontstaan.
voor mij de mooie kleuren versie hoor zie je echt dat het nacht is
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
In de kleurenversie zie je inderdaad veel beter dat het nacht is....En juist dat wil je toch wel laten zien denk ik.
Denk alleen dat er in de kleurenfoto veel meer uit te halen valt, lijkt nu nog een beetje op een nog niet ontwikkelde raw foto....Heb hem eens binnengehaal en wat mee gespeeld..KLIK.
Als je het niks vind moet je het maar zeggen, dan haal ik de link weer weg.
Comment