Re: Skellig Michael walk Ierland
voor dit jaar zit alles volgeboekt voor de landingtours.
vanaf volgend jaar half april kan je weer proberen een plaatsje te bemachtigen ik heb er een week ingestoken dit jaar.
Dan moet je nog het geluk hebben ook dat ze juist de dag van je reservatie uitvaren.
toen wij er waren zijn ze van de vijf dagen er maar eentje uitgevaren juist de dag dat wij geboekt hadden.dag 1-2 niet,dag 3 wel,dag 4-5 niet )
de zee was erg ruw met golven dat je de andere bootjes niet meer kon zien.
velen waren zeeziek zo ook mijn man en twee andere aan boord(12 personen) op een kleine vissersboot.
zelf voor mij was het net een ritje in de rollercoaster met momenten dat ik volledig los kwam van mijn zitje
eerste kwartier had ik de gehele zee al over mij gekregen.
maar dat neem je er allemaal bij want het is het meer dan waard.
de dag nadien het bezoekers centrum nog eens bezocht(goed eten) en toen zeiden ze zelf dat ze veel te veel zieken hadden gehad
dus echt wel geluk gehad dat we er zijn geweest .
had nog twee andere vrienden die ook geboekt hadden en er niet zijn geweest in Juli -Augustus.
dat zegt meer dan genoeg hoe veel geluk je moeten hebben om er te geraken
Oorspronkelijk geplaatst door kohraya
Bekijk bericht
vanaf volgend jaar half april kan je weer proberen een plaatsje te bemachtigen ik heb er een week ingestoken dit jaar.
Dan moet je nog het geluk hebben ook dat ze juist de dag van je reservatie uitvaren.
toen wij er waren zijn ze van de vijf dagen er maar eentje uitgevaren juist de dag dat wij geboekt hadden.dag 1-2 niet,dag 3 wel,dag 4-5 niet )
de zee was erg ruw met golven dat je de andere bootjes niet meer kon zien.
velen waren zeeziek zo ook mijn man en twee andere aan boord(12 personen) op een kleine vissersboot.
zelf voor mij was het net een ritje in de rollercoaster met momenten dat ik volledig los kwam van mijn zitje
eerste kwartier had ik de gehele zee al over mij gekregen.
maar dat neem je er allemaal bij want het is het meer dan waard.
de dag nadien het bezoekers centrum nog eens bezocht(goed eten) en toen zeiden ze zelf dat ze veel te veel zieken hadden gehad
dus echt wel geluk gehad dat we er zijn geweest .
had nog twee andere vrienden die ook geboekt hadden en er niet zijn geweest in Juli -Augustus.
dat zegt meer dan genoeg hoe veel geluk je moeten hebben om er te geraken
Comment