Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Indrukwekkend dat kleine (toch grote) huis in tegenstelling tot die massieve grote rots erachter
De donkere zware omzetting benadrukt dat gevoel nog meer, knap Raymond
ik kan de opmerking van comic begrijpen, maar ikzelf vind dat net de grote sterkte van deze foto.
Als je in de bergen aan het stappen bent richting een berghut is het altijd een soort aha moment als je die dan opeens op een klif of tussen een stel rotsen opmerkt. Meestal is die dan nog veel verder dan dat je zelf dacht dat ze zou moeten geweest zin.
Het is inderdaad wat zoeken naar de hut, maar geeft het iets extra. Mooie foto van een indrukwekkend landschap.
ps. Ik ben er enkele weken ook geweest (maar voor de gemakkelijkheid de kabelbaan naar de andere kant genomen). Ik denk dat we hetzelfde weer hadden ;-)
Heel mooie stevige omzetting, maar de wolk die binnen komt drijven is mooi spooky;
Volg over het huis, maar ik denk dat dat niets met de omzetting te maken heeft. Gewoon pech dat het dezelfde helderheid heeft als de voorgrond.
volgens mij is het gecamoufleerd huisje precies de bedoeling in dit ruige landschap ,een kleine zoektocht uitlokken die meteen de aandacht vasthoud in de foto ,goed gedaan en knap uitgevoerd Raymond
Graag mijn dank aan allen om te kijken en vooral om jullie bemerkingen. In feite moest deze iets minder zwaar gepresenteerd zijn, zo toch afgewerkt op mijn computerscherm doch was verrast door de weergave van de plaatsing. Ondertussen heb ik ondervonden dat 'Imgur', mijn foto's althans, allemaal iets zwaarder voorstelt en daar hou ik voortaan wat rekening mee maar dat ik meestal contrastrijk uit de hoek kom is algemeen geweten.
Zal later de berghut eens plaatsen in kleur en wat meer in the picture waardoor de omgeving naar minimaal verhuist.
@philitalia : De wolken dreven geregeld tussen en over de toppen dus de aandacht moest 'stand by' blijven, maar ook de zon was van de partij. Ik was daar te voet, geen lift genomen. Schitterende omgeving, wel veel erosie en dus steenslag.
Graag mijn dank aan allen om te kijken en vooral om jullie bemerkingen. In feite moest deze iets minder zwaar gepresenteerd zijn, zo toch afgewerkt op mijn computerscherm doch was verrast door de weergave van de plaatsing. Ondertussen heb ik ondervonden dat 'Imgur', mijn foto's althans, allemaal iets zwaarder voorstelt en daar hou ik voortaan wat rekening mee maar dat ik meestal contrastrijk uit de hoek kom is algemeen geweten.
Zal later de berghut eens plaatsen in kleur en wat meer in the picture waardoor de omgeving naar minimaal verhuist.
@philitalia : De wolken dreven geregeld tussen en over de toppen dus de aandacht moest 'stand by' blijven, maar ook de zon was van de partij. Ik was daar te voet, geen lift genomen. Schitterende omgeving, wel veel erosie en dus steenslag.
dan ga ik wachten op de kleuren versie daar hou ik meer van
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Knappe dramatiek in deze foto, die berghut is nu eenmaal zo klein in het landschap, niets aan te doen en maakt het wel boeiend. Bovenaan had ik persoonlijk graag een klein beetje meer ruimte gezien om de foto meer in evenwicht en rust te brengen. ben ook wel benieuwd naar de kleurversie.
Comment