Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Stairway to the light
Collapse
X
-
-
Re: Stairway to the light
Originele kijk op dit trapje en heel mooi uitgevoerd Johan
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Bingo Johan, schot in de roos met deze. Je weet dat ik van het vierkant houd . Compo zit heel mooi met die lijn in het midden. Af(be)werking ook dik in orde! (Ik denk aan de Zeelandbrug, niet?)
Comment
-
-
Mooi hoor. Door het perspectief zet je ons enigszins op het verkeerde been, want het lijkt wel of je omhoog gaat terwijl het tegendeel waar is
Comment
-
Gaaf dit.
Zowiezo origineel om het zo te fotograferen, maar de afwerking ook heel knap, doet de titel eer aan..
Vind in dit geval de kleurenversie wel de betere, misschien de zwart wit ook boven licht houden..( moet je wel de titel aanpassen )Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
mooi gedaan, knap !
en, naar ik meen, is het het vierkant die het hem doet.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Deze vind ik fabelachtig mooi. Meer kan ik daar eigenlijk niet over zeggen. Ernaar kijken is voldoende.
Comment
-
-
heel knap werkGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Dit is "out of the box" denken en doen met een verassend en tevens zeer mooi resultaat....i like it
Comment
Comment