Landschapje in tegenlicht, gedomineerd door het vissersleven.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Netten
Collapse
X
-
-
Re: Netten
Mooi met al die lijnen die naar de bootjes toewijzen
Beetje spijtig wel van de rechterkant die zo rommelig is, kan jij weinig aan doen natuurlijk
Zou mss ook wel goed uitkomen in zw-wt
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Comment
-
Prachtige compo. Goed gezien en vastgelegd. (In je bewerking zou ik nog iets doen aan de kleurtoon van het blauw in de lucht, de hooglichten wat laten zakken en beetje contrast toevoegen in de foto, geeft hem wat meer punch)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtMooi met al die lijnen die naar de bootjes toewijzen
Beetje spijtig wel van de rechterkant die zo rommelig is, kan jij weinig aan doen natuurlijk
Zou mss ook wel goed uitkomen in zw-wt
grts
Sieg
Betreft de iets minder interessante rechterkant....Vierkant formaat zou deze foto best kunnen hebben denk ik..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Ik volg de reacties i.v.m. de rechterkant. In het vierkant gaat de compo beter ogen met het rechterdeel afgesneden.
Verder heel interessant hoe de lijnen in de netten naar de boten leiden en hoe die boten dan uiteindelijk naar de zonneharp leiden .
Mvg.,
Smets84.
Comment
-
De rechterkant stoort mij niet omdat dit kleine deel deel uitmaakt van de ganse presentatie en inhoud - maar het kan er altijd afgesneden worden. De foto vind ik subliem door zijn lijnenspel en vooral door zijn aantrekkelijke sfeer. SuperKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Ik zou deze ook wel eens in een vierkant formaat willen zien, maar ook ik stoor me niet echt aan de rechterkant, je oog wordt door het lijnenspel meegenomen naar de bootjes. Mooi. De wat uitgewassen kleuren creëeren hier een aparte sfeer
Comment
-
-
ik vind deze mooi zoals die is
denk dat bij een vierkante uitsnede de sterke diagonalen lijnen uit je foto verdwijnenGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
Comment