Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Stroming op het strand
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Stroming op het strand
Fraai beeld met de stroom naar de hoek.Helaas toch weer wat spookbeelden, naast de palen.
De foto oogt ook erg grijs. (omdat de witten ontbreken)Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtFraai beeld met de stroom naar de hoek.Helaas toch weer wat spookbeelden, naast de palen.
De foto oogt ook erg grijs. (omdat de witten ontbreken)
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door areon Bekijk berichtDenk dat de waas rond de palen mede kwam door dat het windkracht 4-5 was. Kan je dit in Lr of Ps oplossen of gaat dit niet?
Omdat ik ook al in alle mogelijke valkuilen ben gevallen, zal ik er een paar opnoemen :
Iets te gretig aan het Clarity- (helderheid) schuifje gezeten.
De witten en/of de zwarten wat teveel gecorrigeerd.
Kijk maar een terug in je bewerkingsflow als je wilt. Anders zou ik het niet weten.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtAls de wind de oorzaak zou zijn, zouden de nerven van de palen niet scherp zijn.
Omdat ik ook al in alle mogelijke valkuilen ben gevallen, zal ik er een paar opnoemen :
Iets te gretig aan het Clarity- (helderheid) schuifje gezeten.
De witten en/of de zwarten wat teveel gecorrigeerd.
Kijk maar een terug in je bewerkingsflow als je wilt. Anders zou ik het niet weten.) maar op grotere schaal idd niet mooi
Comment
-
Comment