Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Prachtige locatie en vastgelegd met een heel goed gekozen compo
Beetje spijtig van de haze, heb je al snel in de bergen, mss kan je die nog wat verwijderen
Ik zou in ieder geval proberen om de witbalans plaatselijk wat aan te passen vanwege het grote verschil tussen voor en achtergrond
Waar is deze opname gemaakt Katrien ?
Prachtige locatie en vastgelegd met een heel goed gekozen compo
Beetje spijtig van de haze, heb je al snel in de bergen, mss kan je die nog wat verwijderen
Ik zou in ieder geval proberen om de witbalans plaatselijk wat aan te passen vanwege het grote verschil tussen voor en achtergrond
Waar is deze opname gemaakt Katrien ?
grts
Sieg
Bedankt Sieg en Olivetti, ik heb een UP geplaatst met de suggestie ivm WB en haze, ja... landschappen bewerken is niet mijn beste kant gezien ik het te weinig doe
maar dank zij de goede adviezen leer ik toch telkens bij. Indien nog niet ok, hoor ik het graag
De foto is genomen in Oostenrijk, Gerlos het Schwarzachtal!
Groetjes Katrien
Last edited by Katrien1957; 20 augustus 2017, 17:51.
Groetjes Katrien Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham
Comment