Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Passage
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Passage
Apart en een sterk verhalende foto. De lompheid van het bouwsel verstoort de lichtheid van de compo niet. Knap gemaakt
-
Comment
-
Schitterende locatie, sfeer en standpunt. Vooral de verbinding door de loopbrug vind ik heel sterk. De vierkante uitsnede doet het erg goed.
Ik denk iets te verscherpt, als ik naar de rietstengels en leuning kijk.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Heel mooie sfeer, bewerking en uitsnede. Ik ben vooral gegrepen door de stilte die ervan uit gaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk berichtHeel mooie sfeer, bewerking en uitsnede. Ik ben vooral gegrepen door de stilte die ervan uit gaat.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Hele knappe opname van een voor mij bekende locatie
Prachtige sfeer heb je hier verkregen door de mist maar ook zeker door de zeer geslaagde omzetting Kurt
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Hele mooie!!
Heerlijk sfeertje, vierkante uitsnede doet het hier heel goed, en weer erg fijne omzetting..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Sorry dubbelpost.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
bedankt allen voor het kijken en de reacties
@Johan. Ik denk dat je gelijk hebt met de verscherping. Is me de laatste tijd al een paar keer overkomen. Ik ga er is op letten hoe dat precies komt want ik verscherp niet meer als anders.
Comment
-
Comment