Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hele mooie dit zeg...Door het mooie licht op het kasteeltje gaat de aandacht direct daar naartoe, maar ook de kleuren en glans op het water is echt mooi...
Misschien dat ene rietpluimpje links even weg poetsen.
Goede keuze om het kasteel eens niet prominent in beeld te nemen.
Mooi die laatste zonnestralen op het torentje.Glans op het water is erg fraai, Frans.
Goede keuze om het kasteel eens niet prominent in beeld te nemen.
Mooi die laatste zonnestralen op het torentje.Glans op het water is erg fraai, Frans.
Bedankt voor de fijne reacties !
@ Jos82: bedankt voor jouw opmerking Jos, rietstengeltje weggepoetst en het beeld gewoon vervangen daar het alleen om een kleine make-up ingreep ging
prachtopname, dat licht en dat toch wat meer landschapsstandpunt
Door dit standpunt voel ik mij terug in de jaren 60..... hier ongeveer rond dat bosje bomen varen in een loodzwaar roeibootje.
Voor mij dus pure nostalgie.
Comment