Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi hoor !
Prachtige omgeving, als het oostenwind is fiets ik daar soms eens langs maar dat zijn daardoor ook gewoonlijk momenten dat er minder nevel en mist hangt...
Ik zal eens met westenwind zien te komen
Ik zou niet weten waar deze plas daar ligt, zal daar nog wel wat rondfietsen
Best te bereiken via de Herseltsebaan.
Aan de parking van uitgeverij Averbode nv,
Oversteken: rechtdoor is de Boonstraat, maar hou je rechts tot voorbij het poortje, 50m verder op je linkerkant. ....kan niet missen ☺
Ze gaan daar allemaal verloren fietsen zowel bij oosten als westenwind daarom raad ik aan de 'noordenwind' te trotseren en dan bij de 'klompen' op bier gaan ! Zalige sfeerfoto
Comment