ESP : Komt uit mijn secret places, alhoewel Vanuit de berghut zijn soms prachtige kleurrijke (gouden) spelingen op rotsen en sneeuwtoppen te zien. De koude, ook al zijn de kleuren warm, moet je trotseren. Bewust niet ontruist of zo je wil de korrel niet weggenomen.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Evening top
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Evening top
Heel contrastrijk afgewerkt of heb je hier een pola gebruikt mss ?
Voor mij persoonlijk is de opname te geel Raymond maar da's kwestie van smaak natuurlijk
In ieder geval heel aparte wolken die op zichzelf al veel diepte creëren
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Mooie lucht en kleurcontrast. Wordt een beetje on-landschaps, door de vorm en kleuren. En dan denk ik een beetje abstract.
Op dit formaat ogen je foto's een stuk beter, Raymond.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Wow die spat letterlijk af mijn scherm, knap Raymond en gedurfd mijn gedacht
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtHeel contrastrijk afgewerkt of heb je hier een pola gebruikt mss ?
Voor mij persoonlijk is de opname te geel Raymond maar da's kwestie van smaak natuurlijk
In ieder geval heel aparte wolken die op zichzelf al veel diepte creëren
grts
Sieg
Mijn reactie is algemeen Sieg en dus niet persoonlijk op jou gericht, hopelijk heb je daar begrip voor.
Sieg, Johan, Peter, Kurt en Comic, oprechte dank voor jullie schrijven.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Vooral het grote contrast tussen de donker blauwe lucht met wel hele mooie wolken, en de gouden klomp doen het hem hier...Mooi..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtInderdaad Sieg, de foto en voornamelijk het onderwerp is contrastrijk, geen pola gebruikt en de lucht is ongeveer de realiteit op dat ogenblik vandaar dat ik deze heb gelaten zoals ie was. De TE voor het geel is persoonlijk maar moet toch verduidelijken dat op de toppen van de bergen het zonlicht (en zelfs maan) zowel s'ochtends als s'avonds fameuze kleurpaletten kan ontwikkelen. Deze is dus de puurheid nabij, alleen als je daar in de nabijheid van toppen hebt gestaan en gelogeerd kan je deze fenomenen meemaken en vastleggen ! Het is me soms een raadsel waarom dergelijke foto's in kleur en sfeer in twijfel worden getrokken terwijl er geregeld dergelijke genres het scherm passeren waarover dan geen twijfels worden getrokken (sorry dat ik kwaad wordt maar het moest er toch eens af)
Mijn reactie is algemeen Sieg en dus niet persoonlijk op jou gericht, hopelijk heb je daar begrip voor.
Maar ik ging gewoon uit van het geel dat in de wolken aanwezig was en niet zozeer het gele warme licht op de bergtop ;-)
Trouwens ben blij voor jou dat het er af is
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Duidelijk een foto met jou signature Raymond, speciaal, maar daarom niet minder mooi
Comment
Comment