Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dijk van een zwart/wit en compo. Mooi ook dat de dreiging precies van de goede plaats komt.
Ik kreeg het lumineuze (bleek achteraf stom) idee om de foto te spiegelen. De compo werd NOG sterker, maar toen zag ik de letters.
Ik vraag me af of de peace, eigenljk de p en de e niet een heel heel klein beetje meer opgelicht mag worden. zonder dat het te prominent wordt.
Zal moeilijk gaan Pieter of ik moet zelf gaan bijtekenen/kleuren (wat mss nog een idee is maar hoe ver ga je in je bewerking hé). De P en E zijn gewoonweg vervaagd. Ik heb al behoorlijk opgelicht.
Dijk van een zwart/wit en compo. Mooi ook dat de dreiging precies van de goede plaats komt.
Ik kreeg het lumineuze (bleek achteraf stom) idee om de foto te spiegelen. De compo werd NOG sterker, maar toen zag ik de letters.
Was inderdaad super idee geweest. Misschien doe ik dat nog wel is en verwijder ik de letters dan kan het wel.
Normaal gesproken haat ik dat platgestreken water maar dit is toch een van de heel zeldzame foto's waar net dat "plat" water zo mooi bij past.
Het compo is super daar kan geen discussie over zijn, en dan die lucht (man, man, man, wat mooi!).
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment