Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zonsondergang aan Kijkuit
Collapse
X
-
[Showcase] Zonsondergang aan Kijkuit
Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITELabels: Geen
-
-
Re: Zonsondergang aan Kijkuit
Die is ook mooi, zo van de pier en wat meer mm's .
Heerlijk die knalrode zon.(en dito glinstertjes op het water) Fraai evenwicht in de compo.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
-
knap hoe je de kleuren onder controle houdt om tot een bijzonder aantrekkelijke foto te komen.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Bij het zien daarvan zou ik ook genieten... net zoals van de foto
Comment
-
Dat is ook een vuurwerk in de hemel daar, heel mooi. De voorgrond spreekt mij persoonlijk iets minder aan Jos
Comment
-
-
Prachtige kleuren heb je hier kunnen vastleggen Jos
Die locatie is dat daar waar de kijkhut staat ?
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Bedankt voor de fijne reacties allemaal...
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtPrachtige kleuren heb je hier kunnen vastleggen Jos
Die locatie is dat daar waar de kijkhut staat ?
grts
Sieg
Kijkhut heb ik er niet zien staan, maar heb het plaatsje even aangegeven in MAPS...Klikkerdeklik
Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk berichtEen kleurenexplosie van jewelste.
Volgens mij helt ie een ietsjepietsje naar links, nee?
Om eerlijk te zijn ben ik er wel even mee aan het draaien geweest, camera stond zeker weten waterpas. Maar geen enkele oever daar loop parallel, dus heb het zo goed mogelijk optisch recht gezet.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtBedankt Sieg,
Kijkhut heb ik er niet zien staan, maar heb het plaatsje even aangegeven in MAPS...Klikkerdeklik
Trouwens, bij wat langer nadenken was dat ook niet mogelijk want de zon gaat onder aan de andere kant
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Comment