Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dat bad kreeg je bij momenten gratis van de natuur, gelukkig kon ik hier de vlucht richting winkels nemen
de zon priemde hier toch net eventjes door een gaatje in de sombere wolken
Mooi van compo. Wolkenlucht mooi in beeld gebracht en vooral het contrast tussen de strandcabines en de lucht maakt hier de foto tot iets heel aparts !
Frans dat is een mooie zeg.
Deed me direct aan een ander denken
en we weten beide aan wie ,was ook mijn eerste gevoel ,supermooi Frans die contrasten zijn om van te smullen ,die lichte kleurzweem zou ik laten draagt mee in de sfeer
Allemaal bedankt voor de leuke reacties !
Wat zweem betreft, ik heb niks lokaal opgetrokken of gedrukt, dan zou er toch over gans het beeld zweem moeten zitten ?
Al wat ik gedaan heb was een beetje onderbelichten, het zand was al donkerder omdat het nat was nog kort na een plensbui, ik heb het geheel wat onderbelicht en ik heb het blauw wat gedesatureerd omdat ik de lucht mij te blauwig was?
Misschien wordt door dat laatste het geel in beeld iets dominanter wat evt. een wat groenige indruk zou kunnen wekken.
Een betere uitleg heb ik er niet voor maar zelf zie ik er geen graten in
Comment