van een gevaarlijke vallei.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De schoonheid ...
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: De schoonheid ...
Dat is er weer één van je betere van de laatste tijd zeg...Heel mooi..
Prachtig landschap, en het licht schildert hier het landschap ook weer op zo'n mooie manier.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtDat is er weer één van je betere van de laatste tijd zeg...Heel mooi..
Prachtig landschap, en het licht schildert hier het landschap ook weer op zo'n mooie manier.
Comment
-
zeker een zeer mooie vallei.
maar je intrigeert : waarom gevaarlijk ?mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Knap berglandschap.
Bij het zien krijg je zin in een flinke wandeling.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk berichtzeker een zeer mooie vallei.
maar je intrigeert : waarom gevaarlijk ?
Iedereen een dank voor het schrijven.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Heel mooi moment met hier en daar het licht op een mooie plaats. Ook de plaats waar je stond werkt heel mooi mee, waardoor een mooie compo en diepte in de foto zit.
Vroeger was ik blij als de tandarts zei : "geen gaatjes". Nu zeg ik : "geen randjes" Proficiat, Raymond !
Je zou kunnen overwegen om de blauwe schaduwtjes in de voorgrond wat neutraler te maken.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
Comment