Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Maansverduistering

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Maansverduistering

Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
    vwola, L.G., het licht is uitgedaan.

surrealisme : is niet elke foto een verdraaiing van de realiteit ? per definitie ?
    Thx Pie.

Eigenlijk wel hé, want een foto heeft NOOIT 100% weer wat je met je ogen ziet.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Zeker een schitterend moment. Naar mijn gevoel hangt die bol toch op een beetje "tussen mal en dwaas"plaats.
      Bol verhangen gaat niet, maar een stukje naar links zwenken, zou denk ik prettiger kijken.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Eigenaardig om te lezen Pieter dat je kleuren veranderen voor gebruik op het net ? Heb ikzelf nog nooit voorgehad trouwens ...

In ieder geval mooie opname hoor en de up inderdaad beter, zo'n uitzicht zou ik ook wel willen hebben vanaf mijn bureautje ...
        Alhoewel het zicht dat ik voorbije weken had was ik ook best tevreden mee, spijtig genoeg zit de zomervakantie er voor mij alweer op

grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Mooi, het warme van de maan met het koele van het landschap.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
            Mooi en ik vind de up de knapste van de 2 !
            Ik zou daar precies ook een bureauke willen
            helemaal mee eens
            https://www.behance.net/Lynx1966

Comment

dank je wel lieve mensen allemaal. jullie fijne commentaren doen me echt deugd...

@Sieg: ik zal straks nen epistel schrijven, maar dat is pas voor straks.
              mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

Heel mooi, vooral de update.
                Altijd knap die combinatie tele, bergen, maan en wolken.

In België was er niet veel van te merken. Ik zie dat in het oosten van Frankrijk de maan een twintigtal minuten eerder opkwam dan in België. Jullie konden dus het laatste half uur zien (in tegenstelling tot de laatste tien minuten bij ons).

Mvg.,
                Smets84.

Comment

Een gigantisch sfeerbeeld, theatraal en filmisch, knap Pieter. Ik vind voor beide versies iets te zeggen dus ga niet kiezen deze keer.
                  Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                  Groeten
                  Kurt

Comment

Working...
                  X