Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Antwerpen
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Antwerpen
dit is voor mij de mooiste foto die ik al van dat gebouw gezien heb. Prachtig.
-
Fantastisch mooie plaat. Prachtige omzetting, mooi moment van de lucht.(en richting)
En niet te vergeten, mooi onderwerp !
Het kan door de verkleining komen, maar ik meen wel een verscherpings-of selectie randje te zien.
Maar zeker een kandidaat voor maandag.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Heel mooi gedaan, ben jaloers.
maar (sorry) wat is dat raar ding in de voorgrond eigenlijk ?mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Heel gaaf!!
Zeer originele compo, en omzetting weer top zoals van je gewoon..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Heel mooi als weer eens iemand echt een originele invalshoek vindt voor een gebouw dat ondanks zijn prille bestaan al bijna doodgefotografeerd is zoals de Eifeltoren.Albums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk berichtHeel mooi gedaan, ben jaloers.
maar (sorry) wat is dat raar ding in de voorgrond eigenlijk ?
Bedankt voor de reacties allen
Comment
-
-
Staat ook mooi op zijn plek in de HOF, Proficiat Kurt..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Gefeliciteerd met je HoFVriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
Comment
-
-
Comment
Comment