Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Je ogen worden veel meer naar de waterval getrokken, als je het lichte stuk van de lucht cropt.
Van onder afhalen, zou m.i. de aanwezige diagonaal grotendeels weghalen.
Bij een egaler donkerder lucht, zou ik er anders over denken.
ik ben wel curieus wat het zou geven als er iets minder lucht zou zijn, en als je iets meer van rechts zou hebben. mijn blik gaat de waterval naar beneden, en stroomt dan verder met het water, maar kan precies net niet ver genoeg.
Ah foto nu wel te zien gelukkig..
Zou de bovenste streep lichte lucht wegcroppen, en dan is deze prachtfoto helemaal af..
Mijn ogen gaan nu automatisch toch naar het lichtere deel boven, terwijl de mooie waterval juist alle aandacht moet krijgen.
Prachtig plekje daar met veel mogelijkheden. Helemaal warm loop ik niet voor deze compositie. De voorgrond links is naar mijn gevoel niet zo boeiend en had ik er af gelaten of een andere compo geprobeerd. Update zeker de betere zodat de aandacht al meer naar de waterval gaat. Eventueel in de bewerking bepaalde stukken wat accentueren of donkerder maken kan nog meer pit geven.
Valt me nu ineens links boven de waterval een aantal rare streepjes op, doordat je de lucht een stukje bijgecloond hebt vallen ze meer op....Niet echt storend, maar enig idee wat het is? Hoop geen schade aan je sensor.
Heel interessant van kleur. Mooie sfeerfoto, mooier dan het daar is maar dat is dan positief bedoeld
Het is daar in werkelijkheid ook heel mooi...hangt gewoon van het licht van het moment af. Toen ik er was had ik ook die mooie groene schijn in het water....voor mij is dit een mooie foto.
Comment